Ik ben al ruim 2 weken zelf aan het zoeken naar een oplossing voor mijn mail
Natuurlijk hebben jullie deze error eerder gezien.
Maar op de meeste site's geven de meeste mensen naar wat moeilijke vragen geen antwoord meer of duurt het heel erg lang en ik kan met googke nog steeds niks vinden met het probleem nou hier komt ie
1. Nieuwe members kunnen zich wel aan melden op de site maar die krijgen vervolgens geen activerings email binnen, na dat ze alles netjes hebben ingevuld en er zelfs in het beeld komt te staan dat hij WEL verstuurd is.
2. Ik heb met de hand een aantal kennisen geadded en die zou ik moeten kunnen mailen met de mass mail functie daar heb ik eerst een probleem mee gehad dat er wat errors kwamen te staan over de include's die verkeerd waren maar dat heb ik gelukkig wel opgelost
Nu krijg ik de volgende error
Deze wordt veel genoemd maar er staan zeer weinig antwoorden bijRan into problems sending Mail. Response: 502 unimplemented (#5.5.1)
DEBUG MODE
Line : 164
File : d:\websites\omaha\html\includes\smtp.php
Hier is het stukje uit smtp.php : line 164
Ik heb ook mijn php.ini aangepast bijLine : 163 fputs($socket, "AUTH LOGIN\r\n");
Line : 164 server_parse($socket, "334", __LINE__);
Bij de configuration van phpBB Heb ik bij de instellingen het zelfde in gevuld en daar ook het password in gevuld dit zijn namelijk ook de zelfde gegevens die ik voor outlook gebruik.[mail function]
; For Win32 only.
SMTP = smtp.zonnet.nl
; For Win32 only.
sendmail_from = croonen2@zonnet.nl
Ik draai hier zelf een webserver van appache ik heb php 5.X ik gebruik php-nuke 7.5
Hopelijk hebben jullie de gouden tip en als het gelukt is ga waarschijnlijk een hulp file maken voor de andere mensen die met die vervelende probleem kampen.
Groetje Thomas Cr.
Alvast bedankt