mailen met phpbb
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
net-marker
mailen met phpbb
Wie kan mij helpen.
Ik heb op http://www.humantechnology.tk (nog onder constructie!) een forum. Maar Ik kan er helaas nog steeds niet mee mailen. Het forum draait op mijn eigen webserver ik heb hier ook een SMTP-server draaien.
Ik heb al het een en ander hierover op gezocht maar het is mij helaas nog steeds niet duidelijk wat ik nu precies moet doen.
Zou iemand mij in stappen duidelijk uit kunnen leggen hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb op http://www.humantechnology.tk (nog onder constructie!) een forum. Maar Ik kan er helaas nog steeds niet mee mailen. Het forum draait op mijn eigen webserver ik heb hier ook een SMTP-server draaien.
Ik heb al het een en ander hierover op gezocht maar het is mij helaas nog steeds niet duidelijk wat ik nu precies moet doen.
Zou iemand mij in stappen duidelijk uit kunnen leggen hoe ik dit kan oplossen.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
net-marker
-
net-marker
ik krijg dan de volgende melding
Could not connect to smtp host : 0 : De bewerking is voltooid.
DEBUG MODE
Line : 111
File : D:\server\phpbb2\includes\smtp.php
Ik heb nu het volgende in gevuld
Admin Email Address: me@localhost.nl
the local mail function: Yes
SMTP Server Address: smtp.localhost.nl
verder alle velden leeg gelaten.
Could not connect to smtp host : 0 : De bewerking is voltooid.
DEBUG MODE
Line : 111
File : D:\server\phpbb2\includes\smtp.php
Ik heb nu het volgende in gevuld
Admin Email Address: me@localhost.nl
the local mail function: Yes
SMTP Server Address: smtp.localhost.nl
verder alle velden leeg gelaten.
-
net-marker
dat had ik ook gebprobeerd. maar dan krijg ik de volgende melding
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.1 Unable to relay for tttt@tttt.nl
DEBUG MODE
Line : 152
File : D:\server\phpBB2\includes\smtp.php
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.1 Unable to relay for tttt@tttt.nl
DEBUG MODE
Ik vermoed dat dat komt doordat hij de mail niet kan bezorgen. tttt@tttt.nl is misschien (waarschijnlijk) geen echt email adres. Probeer eens een echt adres te gebruiken.net-marker schreef:dat had ik ook gebprobeerd. maar dan krijg ik de volgende melding
DEBUG MODE
-
net-marker
-
net-marker
Ja dat was hier ook al gezegd. Maar dat werkte dus niet meen ik.ThomasC schreef:Hey Ik had de zelfde probleem met mijn mass mailnet-marker schreef:ik gebruik momenteel planet. heb ook nog een wanadoo,zonnet en ladot account tot mijn beschikking
Toen kreeg ik eens een reply op mijn vraag
en ik moest de usernamen en password moetst leeg laten toen werkte het wel
-
net-marker
die heb ik inderdaat leeg gelaten.
Maar ik kan toch gewoon mijn planet account er voor gebruiken? (voor mijn instellingen van mijn mailserver gebruik ik dus smtp.planet.nl)
de mail server draait. Is er ook een mogenlijkheid om te testen of de maiserver wel daatwerkelijk goed werkt? ik heb nog op google gezocht maar kon daar geen duidelijk andword vinden.
Maar ik kan toch gewoon mijn planet account er voor gebruiken? (voor mijn instellingen van mijn mailserver gebruik ik dus smtp.planet.nl)
de mail server draait. Is er ook een mogenlijkheid om te testen of de maiserver wel daatwerkelijk goed werkt? ik heb nog op google gezocht maar kon daar geen duidelijk andword vinden.
-
net-marker
-
net-marker
http://www.zonnet.nl

Ik gebruik voor de mass mail smtp.zonnet.nl
dit werkt wel je kan er een gratis account maken.
maar ik zit ook nog met een probleem de mass mail doet het dus wel perfect bij mij maar ik krijg de automatiche mail met de activation link niet de deur uit dan krijg ik deze melding
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 451 See http://pobox.com/~djb/docs/smtplf.html. in d:\websites\omaha\html\modules\Your_Account\index.php on line 146
en regel 146 in dat script is
mail($user_email, $subject, $message, "From: $from\nX-Mailer: PHP/" . phpversion());
wat zou ik hier een moeten debuggen??
Greetz
Ik gebruik voor de mass mail smtp.zonnet.nl
maar ik zit ook nog met een probleem de mass mail doet het dus wel perfect bij mij maar ik krijg de automatiche mail met de activation link niet de deur uit dan krijg ik deze melding
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 451 See http://pobox.com/~djb/docs/smtplf.html. in d:\websites\omaha\html\modules\Your_Account\index.php on line 146
en regel 146 in dat script is
mail($user_email, $subject, $message, "From: $from\nX-Mailer: PHP/" . phpversion());
wat zou ik hier een moeten debuggen??
Greetz
- Bas
- Contacteer:
Your_Account???
Dat is PHP-Nuke!
Dit is geen PHP-Nuke support forum!
Voor de bb2nuke(de phpBB bij nuke), kun je gewoon op een PHP-Nuke support forum...
(maar dit is een vraag die ook op gewone phpBB is, sorry)
Dat is PHP-Nuke!
Dit is geen PHP-Nuke support forum!
Voor de bb2nuke(de phpBB bij nuke), kun je gewoon op een PHP-Nuke support forum...
(maar dit is een vraag die ook op gewone phpBB is, sorry)
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!