Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
KAMI no kodomo
-
Contacteer:
Bericht
door KAMI no kodomo » 01 mei 2003, 18:37
tazman998 schreef:ik bedoelde dat ze dat hadden moeten doen VOOR de oorlog !
even heel laat antwoorden. allemaal gemakkelijk gezecht. maar die dingetjes liggen daar niet op saddam zijn salon hé. ide heeft hij wel verstopt. en als ze op de ene plaats gezocht hebben dan gaat hij ze wel snel van de andere plaats weghalen en naar die eerste brengen waar al gezocht is. zo is het een eindeloos spelletje
en ik respecteer ieder mening. ik discuteer enkel vreselijk graag. maar ik ga nooit andermans mening naast me neer leggen.
Press SPACEBAR once to quit or twice to save changes
-
DeMolT
Bericht
door DeMolT » 01 mei 2003, 21:00
ik mag ook graag discuseren maar we zijn wel erg offtopic geraakt we kunnen beter ergens anders verder praten....
-
M@rten
-
Contacteer:
Bericht
door M@rten » 01 mei 2003, 21:05
Moet Bartje maar ff een offtopicforum aanmaken
Maar als je nu die verhalen hoort van die Irakezen... die hebben het zwaar gehad, het is uiteindelijk goed dat Amerika heeft ingegrepen.
-
tazman998
Bericht
door tazman998 » 02 mei 2003, 13:16
ik zeg ook niet dattut niet goed is dat ze aangevallen hebben... ik vind alleen dat het allemaal wat netter gedaan had kunnen worden !
al die onschuldige slachtoffers hadden vermeden kunnen worden !
What We Do In Life... Echoes In Eternity !!!
-
KAMI no kodomo
-
Contacteer:
Bericht
door KAMI no kodomo » 02 mei 2003, 18:55
tazman998 schreef:ik zeg ook niet dattut niet goed is dat ze aangevallen hebben... ik vind alleen dat het allemaal wat netter gedaan had kunnen worden !
nog netter? en zelf alle anti americanen die veel van oorlog kennen die ik bezig heb gehoort zijden dat de americanen het enorm net deden
tazman998 schreef:al die onschuldige slachtoffers hadden vermeden kunnen worden !
en hoeveel slachtoffer zijn er gevallen onder het regime van saddam. het enige dat ik debetreffent vind is dat america dat 10 jaar eerder had moeten doen.

Press SPACEBAR once to quit or twice to save changes
-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 02 mei 2003, 21:47
Goed opgetreden!!
En funny Micro plaatje