Een link naar Nedstats

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
CoNiO

Een link naar Nedstats

Bericht door CoNiO » 21 sep 2004, 10:41

Ik ken niets van php-code, maar ik zou wel graag met mijn forum een link hebben naar Nedstat. Zodanig dat ik kan zien hoeveel users er op mijn forum geweest zijn. Weet iemand hoedat ik dat moet integreren in mijn index.php ?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 21 sep 2004, 12:24

Van Nedstat krijg je na registratie een code, die je toevoegt in index_body of overall_footer, afhankelijk van de wijze van tellen die je wenst. Persoonlijk zou ik overigens een andere tellerdienst kiezen.

CoNiO

Bericht door CoNiO » 21 sep 2004, 12:31

yep, ik heb inderdaad een code gekregen. Maar dat is wel een html-code. Kun je die zomaar toevoegen aan php-code ?

Waarom zou je een andere tellerdienst kiezen ? Is daar een reden voor ? Ikzelf zit met de rest van mijn websites allemaal bij die teller (omdat ik geen andere kent, :oops: ) . Suggesties ?

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 21 sep 2004, 12:46

CoNiO schreef:yep, ik heb inderdaad een code gekregen. Maar dat is wel een html-code. Kun je die zomaar toevoegen aan php-code ?
.tpl bestanden bestaan alleen maar uit HTML, geen PHP. Dit is gescheiden binnen phpBB, dit is dus het template principe.

CoNiO schreef:Waarom zou je een andere tellerdienst kiezen ? Is daar een reden voor ? Ikzelf zit met de rest van mijn websites allemaal bij die teller (omdat ik geen andere kent, :oops: ) . Suggesties ?
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=80372#80372
http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?p=78418#78418

Gesloten