Guest uitgeschakeld bij permissies maar guest kan nog steeds

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
webbie

Guest uitgeschakeld bij permissies maar guest kan nog steeds

Bericht door webbie » 13 sep 2004, 11:27

ik heb Guest uitgeschakeld bij permissies maar guest kan nog steeds een nieuw onderwerp plaatsen terwijl ik alles op Reg heb gezet of moet het dan op reg(verborgen) of is er een andere manier om guest(gast) uit te schakelen dat een gast niks meer wat kan plaatsen ????

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 13 sep 2004, 13:36

Als "verstuur" en "antwoord" op REG staan is er geen mogelijkheid meer voor de gast om iets te posten. Bedenk wel dat je dit voor alle subforums apart moet instellen.

webbie

Bericht door webbie » 13 sep 2004, 14:50

mosymuis schreef:Als "verstuur" en "antwoord" op REG staan is er geen mogelijkheid meer voor de gast om iets te posten. Bedenk wel dat je dit voor alle subforums apart moet instellen.
dat heb ik ook wel gedaan maar toch kun je als gast nog een bericht neerzetten ???

webbie

Bericht door webbie » 13 sep 2004, 15:29

webbie schreef:
mosymuis schreef:Als "verstuur" en "antwoord" op REG staan is er geen mogelijkheid meer voor de gast om iets te posten. Bedenk wel dat je dit voor alle subforums apart moet instellen.
dat heb ik ook wel gedaan maar toch kun je als gast nog een bericht neerzetten ???
probleem is al opgelost denk ik ik heb nu zo dat je je eerst moet inloggen voordat je wat kunt zien en schrijven kunt

Gesloten