Users en post kopieren van oude db naar nieuwe
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Users en post kopieren van oude db naar nieuwe
Hallo, ik heb al een tijdje een forum draaien en in het begin heb ik er een hoop aan lopen *beep* kwa mods e.d. en het is nu best een zooitje omdat somimge dingen er maar half in staan en half werken enzo, dus ik wou eigenlijk het forum even overnieuw laten bouwen, en eigenlijk ook de database omdat daar ook veel troep in staat. Ook wou ik weer even de nieuwste phpbb versie.
Nu heb ik naast me forum al een 2e draaien met nieuwe database wat goed werkt alleen kan ik nu op een manier de post en users van me oude database kopieren naar deze? Kan ik misschien de bestanden van me database waar de post in staan kopieren en overschrijven over de nieuwe?
Of is dit allemaal onmogelijk?
Supertnx
Nu heb ik naast me forum al een 2e draaien met nieuwe database wat goed werkt alleen kan ik nu op een manier de post en users van me oude database kopieren naar deze? Kan ik misschien de bestanden van me database waar de post in staan kopieren en overschrijven over de nieuwe?
Supertnx
woei
Nog een vraagje dan. Het werkt nu zoals ik al zei, alleen heb ik nu de phpbb bestanden van 2.0.10 draaien maar me database bestanden zijn nog van 2.0.6. Opzich werkt het wel alleen zou ik die ook graag in 2.0.10 willen veranderen.
Ik merkte dit omdat onderaan de index ong 2.0.6 stond hoe kan ik deze nu naar 2.0.10 updaten? Ik heb namelijk nu nog geen mods e.d. toegevoegt dus lijkt me het makkelijkst als ik dat eerst ga doen.
Dus hoe kan ik alleen de db van 2.0.6 naar 2.0.10 updaten? Moet ik dan alleen die update bestandjes laten draaien ofzo?
tY
Ik merkte dit omdat onderaan de index ong 2.0.6 stond hoe kan ik deze nu naar 2.0.10 updaten? Ik heb namelijk nu nog geen mods e.d. toegevoegt dus lijkt me het makkelijkst als ik dat eerst ga doen.
Dus hoe kan ik alleen de db van 2.0.6 naar 2.0.10 updaten? Moet ik dan alleen die update bestandjes laten draaien ofzo?
tY
woei
-
- Contacteer:
Dat is slechts het getal.
In prefix_config staat nu ergens 2.0.6 aangegeven, hier moet je eventjes 2.0.10 in vullen en klaar is kees.
In prefix_config staat nu ergens 2.0.6 aangegeven, hier moet je eventjes 2.0.10 in vullen en klaar is kees.
[+] Isento at DeviantArt
Als je de bestanden van 2.0.10 al hebt draaien is het een kwestie van alleen dat getal inderdaad.
[+] Isento at DeviantArt
Re: Users en post kopieren van oude db naar nieuwe
hejL@uW schreef:Hallo, ik heb al een tijdje een forum draaien en in het begin heb ik er een hoop aan lopen *beep* kwa mods e.d. en het is nu best een zooitje omdat somimge dingen er maar half in staan en half werken enzo, dus ik wou eigenlijk het forum even overnieuw laten bouwen, en eigenlijk ook de database omdat daar ook veel troep in staat. Ook wou ik weer even de nieuwste phpbb versie.
Supertnx
heb het zelfde probleem kan je me ff zeggen hoe je het gedaan hebt thx