weergeven van 1 caterogie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
sukkelaap

weergeven van 1 caterogie

Bericht door sukkelaap » 27 aug 2004, 16:08

med die caterogieen mod dat je ze verder in kan delen en met mijn stijl gebeurd er het volgende als je op een caterogie drukt:

Alle andere caterogieeen zijn weg en boven de caterogie die open staat staat geen caterogie naam.

Hoe hoort het normaal:

Als je er op klikt blijft de caterogie naam er staan en worden de andere cateriogieen als dicht vertoond.

Mijn probleem is dat ik graag de naam van de caterogie die open staat er gewoon boven blijft dus dat er gewoon ene caterogie naam boven staat.

Nu zie je alleen 2 topics zonder caterogie indeling

(dus er moet aan de caterogie die open staat gewoon een cathead en een catfoot blijven zitten)

Podium4

Bericht door Podium4 » 27 aug 2004, 16:13

Ik begrijp niet veel van je verhaal, kun je proberen het duidelijker uit te leggen. Eventueel met plaatjes en links om het te verduidelijken?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

sukkelaap

Bericht door sukkelaap » 27 aug 2004, 17:46

jah ik snap mezelf ook niet maar ik weet nie hoe ik het moet uitleggen.

Kijk:
Je kan forums indelen in caterogieen.
De naam van de caterogie staat erboven.
Als je daar opklikt verschijnt alleen die caterogie.
Normaal met de andere caterogieen gesloten en boven de openstaande gewoon de naam van de openstaande caterogie.
Bij mijn style of door die mod-cat_hierarchy-204 verschijnt er wel alleen die ene caterogie als je op de caterogie naam drukt alleen dan staat de naam er niet meer boven.

Screens:

Normaal:
Afbeelding

Na het klikken bij mij:
Afbeelding

Normaal na het klikken:
Afbeelding

Die andere caterogieen hoeven er niet zo nodig gesloten onder te staan maar ik wil wel dat die de caterogienaam toont van die caterogie die open staat en dat is bij mijn geval niet door het instaleren van die mod-cat_hierarchy-204

Gesloten