Mysql database aanmaken bij Freeunixhost.com
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Mysql database aanmaken bij Freeunixhost.com
ik heb zelfs freeunixhost.com geraadpleegd.... in eerste instantie krijg ik bij de installatie niet dat ik het zog. config.php file moet opslaan en vervangen.
installatie verloopt goed en als ik t wil afronden krijg ik deze melding:Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
hoe moet ik dit veranderen? Kan iemand mij helpen?
deze instellingen moeten het zijn volgens freeunixhost.com... toch lukt t niet: MySQL Version: 4.x
MySQL Server: freeunixhost.com
MySQL Port: 3306
MySQL Database: database name
MySQL User: database name
MySQL Password: database password
wat nu?
installatie verloopt goed en als ik t wil afronden krijg ik deze melding:Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/langthangt.freeunixhost.com/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
hoe moet ik dit veranderen? Kan iemand mij helpen?
deze instellingen moeten het zijn volgens freeunixhost.com... toch lukt t niet: MySQL Version: 4.x
MySQL Server: freeunixhost.com
MySQL Port: 3306
MySQL Database: database name
MySQL User: database name
MySQL Password: database password
wat nu?
--- aardig gek ---
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'freeunixhost.com' (2) in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
ik blijf dit toch houden ongeacht poort
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
ik blijf dit toch houden ongeacht poort
--- aardig gek ---
Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/www/rxbbx.freeunixhost.com/phpBB-2.0.10/phpBB2/db/mysql4.php on line 48
nou,,, localhost,freeunixhost ik blijf deze tralala houden... heb freeunixhost ook al geraadpleegd. Moet eigenlijk freeunixhost.com zijn... ipv localhost.
hij blijft telekns deze melding houden..
ik heb echt alles al geraadpleegd en geprobeerd....
nou,,, localhost,freeunixhost ik blijf deze tralala houden... heb freeunixhost ook al geraadpleegd. Moet eigenlijk freeunixhost.com zijn... ipv localhost.
hij blijft telekns deze melding houden..
ik heb echt alles al geraadpleegd en geprobeerd....
--- aardig gek ---
sorry mensuh....!!!
het ligt idd a d hoster...
je hebt gelijk voor te testen is freeunixhost.com goed... maar daar heb je het ook mee gehad...
zovaak geen connection to mysql database... en dan continu pagina refresh...
hebben jullie geen goede suggestie mbt een betaalde host...
het probleem iz duz opgelost... heb me wel kapot gezocht... een pluspunt is t dat t aan freeunixhost.com ligt.. :thumb:
je hebt gelijk voor te testen is freeunixhost.com goed... maar daar heb je het ook mee gehad...
zovaak geen connection to mysql database... en dan continu pagina refresh...
hebben jullie geen goede suggestie mbt een betaalde host...
het probleem iz duz opgelost... heb me wel kapot gezocht... een pluspunt is t dat t aan freeunixhost.com ligt.. :thumb:
--- aardig gek ---