hallo iedereen.
ik heb een groot probleem met mijn forum na het installeren van de mod: admin templates van mosymuis..
ik denk dat ik wat fout heb gedaan maar na het installeren van de mod ging d'r van alles fout en heb ik alle stappen die ik moest doen omgekeert en zo dacht ik de mod te verwijderen.. maar helaas is d'r nog steeds een probleem mijn forum: http://members.lycos.nl/onzinstuff/forum ik hoop dat iemand hier me kan helpen
Thomas
Help groot probleem na instalietie mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
thomashorst
Re: Help groot probleem na instalietie mod
Ik zou je liever helpen met het oplossen hiervan, zodat je de mod toch kunt gebruiken.thomashorst schreef:maar na het installeren van de mod ging d'r van alles fout
En wat is er op dit moment nog mis dan?
-
thomashorst
bedankt voor de snelle reactie maar naar de boel nog eens goed door gelezen te hebben heb ik gezien dat ik de benodigde lang file's in langmain heb gedaan en niet in lang_admin daardoor was de lang main van dutch helemaal in de wargeschopt en dat was dus het probleem.. voortaan ff wat langer wacchten met openen van topic
ik ga zo probere je mod als nog te installeren want het lijkt me een grappige mod :d
ik ga zo probere je mod als nog te installeren want het lijkt me een grappige mod :d
-
thomashorst