ik krijg warning melding

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
BobbiEden

ik krijg warning melding

Bericht door BobbiEden » 01 aug 2004, 12:09

Hoi ,.

Mijn naam is Bobbi eden,. Ik probeer het forum te installeren en ben alle onderwerpen bijna afgegaan, maar krijg nu deze melding :

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'bobbiede_bobbied@localhost' (Using password: NO) in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

wat moet ik doen. Ik ben denk ik errug blond.
Groetjes Bobbi Eden

BobbiEden

Hey werkt al

Bericht door BobbiEden » 01 aug 2004, 12:15

Het is gelukt, eindelijk :-)

In idere geval bedankt ,. liefs Bobbi

Podium4

Re: ik krijg warning melding

Bericht door Podium4 » 01 aug 2004, 12:19

BobbiEden schreef:Hoi ,.
Hoi, :P
BobbiEden schreef: Mijn naam is Bobbi eden,. Ik probeer het forum te installeren en ben alle onderwerpen bijna afgegaan, maar krijg nu deze melding :

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'bobbiede_bobbied@localhost' (Using password: NO) in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database

wat moet ik doen. Ik ben denk ik errug blond.
Groetjes Bobbi Eden
Ik zie hier eigenlijk twee foutmeldingen:

Allereerst:
Hij kan dus geen verbinding leggen met de mysql database. Er staat ook bij dat je geen wachtwoord hebt ingevuld. Meestal is dit wel nodig. Lycos is een van de weinige uitzonderingen.
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/bobbiede/public_html/forum/phpBB2/db/mysql4.php on line 330 & 331
Je hebt mysql 4 geselecteerd bij je installatie? Probeer gewoon eens mysql (3). Daar ligt het waarschijnlijk aan ;)

Ik weet het niet zeker, maar de eerste fout, over de dat wachtwoord. Kan veroorzaakt zijn door de tweede fout, al weet ik dat niet zeker. Dus als je wel een wachtwoord had ingevuld, verander dan gewoon mysql4 in mysql(3) bij de installatie.
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

Podium4

Re: Hey werkt al

Bericht door Podium4 » 01 aug 2004, 12:20

BobbiEden schreef:Het is gelukt, eindelijk :-)

Shit, te laat :lol: :lol: :lol: :lol:

Mag ik zo nieuwschierig zijn door te vragen waar het aan lag?
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

BobbiEden

Re: Hey werkt al

Bericht door BobbiEden » 01 aug 2004, 15:07

Hoi hoi,..

het lag idd aan mysql (3).In ieder geval bedankt voor je uitleg :-)
Groetjes Bobbi

podium4 schreef:
BobbiEden schreef:Het is gelukt, eindelijk :-)

Shit, te laat :lol: :lol: :lol: :lol:

Mag ik zo nieuwschierig zijn door te vragen waar het aan lag?

Gesloten