Wisseling in beheer

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Wisseling in beheer

Bericht door Jim » 01 feb 2019, 11:59

Na een duizelingwekkende ruim 10 jaar als beheerder, en daarvoor als Support Teamlid en Service Teamleider, heeft Tom V besloten om het phpBB.nl team te verlaten. De laatste tijd voelde Tom dat het steeds drukker werd op zijn werk en heeft hij zichzelf als programmeur ontwikkeld in een richting die steeds minder ruimte liet voor een actieve rol binnen phpBB.nl.

Om het gat dat Tom laat op te vangen ben ik enkele maanden geleden bij het Beheerdersteam gekomen. Samen met Paul zullen wij nu het actieve beheer van de website en forums doen. Neem gerust contact met een van ons op bij problemen of vragen over het gebruik van phpBB.nl.

Wij willen via deze weg Tom ook ontzettend bedanken voor zijn jarenlange inzet en toewijding aan phpBB.nl! :)
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Wisseling in beheer

Bericht door Jim » 01 feb 2019, 12:01

Mochten jullie samen met ons Tom willen bedanken voor al zijn inzet voor phpBB.nl, dan kan dit in het Gefeliciteerd/bedankt! topic.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie