phpBB3 Vertaling, versie 1.0.0

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MindPrison
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 okt 2005, 20:47
Locatie: Waasmunster (België)
Contacteer:

phpBB3 Vertaling, versie 1.0.0

Bericht door MindPrison » 13 dec 2007, 18:11

Op 14 september 2006 was het zover, het toenmalige phpBB.nl Vertaalteam begon aan het grootste project dat ze tot nu toe uitgevoerd hebben. Het koste zweet, bloed en tranen, maar het enthousiasme van alle medewerkers zorgde voor een succesvolle afronding van het project.

Al verscheidene malen hebben we een bèta versies vrijgegeven, jullie waren dan ook zo vriendelijk om ons niet te sparen, vele fouten (en het waren er een hele hoop) werden gemeld zodat we ze konden oplossen. Bij deze wil ik dan ook alle gebruikers die hun hiervoor ingezet hebben hartelijk bedanken, zonder jullie hulp stonden we niet waar we nu staan.

Om terug tot de essentie te komen, ik ben zeer tevreden dat ik jullie vandaag versie 1.0.0 van onze vertaling mag aanbieden. Deze versie is volledig compatibel met het eerder deze dag gelanceerde phpBB3 Gold.

Alle nodige downloads zijn, logischerwijs, beschikbaar op onze downloads-pagina en op phpBB.com.

Meteen wil ik ook alle medewerkers bedanken, met een extra pluim voor het huidige vertaalteam, want zij hebben zonder twijfel de grootste inzet geleverd. Speciale dank gaat ook uit naar Wim Van Dessel, die onze vertaling volledig nagelezen heeft en getracht heeft er zoveel mogelijk fouten uit te halen. Hieronder staat het lijstje met iedereen die meegewerkt heeft, ik hoop dat ik niemand vergeten ben…Een tijdje geleden gebeurde er ook iets onverwacht iets dat velen van ons hoopten maar niet gedacht hadden dat het meteen zou gebeuren: phpBB.com promoveerde onze vertaling tot de officiële Nederlandse vertaling. Hierdoor kunnen we sneller updates uitbrengen en onze vertaling verder verspreiden. Ook hen willen we dus even bedanken voor het vertrouwen!

Dan rest mij verder alleen maar jullie te vragen om alle fouten enthousiast te blijven melden, want hoe dan ook, wij steunen op de eindgebruikers om een deftige vertaling af te leveren.

Veel plezier met onze vertaling en phpBB3!
Greetz,

MindPrison

Gebruikersavatar
Stef
Berichten: 9080
Lid geworden op: 04 jun 2003, 20:47

Re: phpBB3 Vertaling, versie 1.0.0

Bericht door Stef » 13 dec 2007, 19:39

Via deze weg willen wij, MindPrison nog even ontzettend bedanken! In een jaar tijd heeft hij er voor gezorgd dat er een taalpakket gerealiseerd is waar we trots op kunnen zijn! We hopen dat je nog een flinke tijd bij ons blijft! :D

MindPrison en je team hartelijk bedankt! Deel mijn mening hier!

Plaats reactie