Nederlandse vertaling voor phpBB3

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MindPrison
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 okt 2005, 20:47
Locatie: Waasmunster (België)
Contacteer:

Nederlandse vertaling voor phpBB3

Bericht door MindPrison » 25 mei 2007, 15:36

En eindelijk is het dan zover....

Het phpBB.nl Vertaal Team stelt zijn bèta RC vertaling voor! Na lang sleutelen/verbeteren zijn we blij jullie de volgende downloads te mogen aanbieden:
Wie voor één van de eerste 2 downloads kiest heeft uiteraard de andere downloads niet meer nodig.

Als je een pakket met Nederlandse subsilver2 buttons download, bevat de /subsilver2/imagest/nl/ ook nog een 'Lees Mij'. Deze mag tevens, na lezen, verwijderd worden. Hierbij willen we ook Derky bedanken, die deze buttons maakte.

We hopen dat jullie tevreden zijn met het resultaat, alle foutjes die je eventueel zou vinden mag je in dit onderwerp melden.

Hoe ga je nu aan de slag met onze vertaling? Als volgt:

:arrow: Als je phpBB RC1 inclusief vertaling download:
  1. Lees de phpBB3 Installatiehandleiding.
:arrow: Als je de vertaling inclusief buttons download:
  1. Pak het pakket uit;
  2. Upload de inhoud (op de 'Lees Mij' na) van de uitgepakte map 'Nederlands' naar je phpBB3 root map.
:arrow: Als je alleen de vertaling download:
  1. Pak het pakket uit;
  2. Upload de inhoud (op de 'Lees Mij' na) van de uitgepakte map 'Nederlands' naar je phpBB3 root map.
:arrow: Als je alleen de buttons download:
  1. Pak het pakket uit;
  2. Upload de uitgepakte map naar /JOUW_PHPBB3_ROOT/styles/.
Veel succes en plezier ermee!

Het phpBB.nl Vertaal Team

Gebruikersavatar
MindPrison
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 okt 2005, 20:47
Locatie: Waasmunster (België)
Contacteer:

Re: Nederlandse vertaling voor phpBB3

Bericht door MindPrison » 30 mei 2007, 21:49

Vandaag is het weer een historische dag voor onze vertaling. Bèta 2 staat ter uwe beschikking, de download opties zijn dezelfde gebleven.

Wie voor één van de eerste 2 downloads kiest heeft uiteraard de andere downloads niet meer nodig.
Aan de afbeeldingen is niets gewijzigd, dus deze moet je niet opnieuw downloaden.

De uitleg over hoe je de vertaling moet installeren staat in bovenstaand bericht.
Greetz,

MindPrison

Plaats reactie