Het einde wat voor mij een mooie tijd was.

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Het einde wat voor mij een mooie tijd was.

Bericht door Carlo Claessen » 11 mar 2007, 20:19

Met erg veel pijn in mijn hart heb ik besloten om mijn taken betreffende http://www.phpbb.nl ook neer te leggen.

Er zijn de laatste tijd teveel dingen geweest die gewoon weg niet kunnen.

Mijn doel was om phpbb.nl door te helpen na de phpbb 3 en dat ik daarna mijn taken neer zou leggen, echter door de continuiteit van bepaalde groepjes en spelletjes spelen met het phpbb.nl team heb ik dus besloten om er een punt achter te zetten.

Ik weet dat er van twee kanten altijd schuldige zijn en wil dus niet zeggen dat het team volledig gevrijwaard blijft zowaar is het me wel opgevallen dat we als team zijnde in feite geen eerlijke kans hebben gekregen om dingen te kunnen gaan aanpassen.

Als we punt a deden aanpassen in beleids voering waren er altijd weer die erop tegen waren en vice versa.

Toch zal ik als gebruiker zijnde ook eens gaan nadenken over wie wat en of waar.

Helaas zullen jullie mij dus terug zien als een gewone gebruiker, nogmaals benadrukkend dat deze beslissing alles behalve iets is waar ik zelf achter sta.

Er is echter een tijd van komen en een tijd van gaan, de tijd van gaan is voor mij nu dus aangebroken.

Ik wens phpbb.nl en de toekomstige team dus veel succes toe.

Teleurgestelde Carlo
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

ElbertF
Berichten: 5803
Lid geworden op: 12 okt 2004, 08:34
Contacteer:

Bericht door ElbertF » 11 mar 2007, 20:36

Carlo Claessen een eigenzinnige, impulsieve, maar vriendelijke en oprechte beheerder. Zich ingezet voor phpBB.nl toen we 0 doorgroei mogelijkheden hadden. Altijd het belang voor de gebruikers voorop! Als beheerder vele moeilijke situaties meegemaakt waar hij zich altijd heeft uitgered.. wij waarderen zijn inzet enorm en bedanken hem voor alles wat hij voor phpBB.nl gedaan heeft.

Carlo hartstikke bedankt en alle goeds in de toekomst.

Leden phpBB.nl

Plaats reactie