phpBB.nl Modwedstrijd

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

phpBB.nl Modwedstrijd

Bericht door Bee » 28 mei 2006, 18:53

Hallo iedereen,

Vol trots presenteren wij de phpBB.nl Modwedstrijd! Ben jij de beste modder van de Benelux? Bewijs het in deze krachtmeting!

Wij geven je een maand (tot 30 juni) om een standaard phpBB subSilver forum naar eigen wens te modden. Je houdt een lijst bij van geinstalleerde aanpassingen zodat het voor de jury te controleren is. Aan het eind van deze maand stuur je een backup van de database gemaakt met phpMyAdmin en al je bestanden in naar de jury, en op basis hiervan zal er een uitslag komen.

Waarom zou ik meedoen
Naast het feit dat het een goede boost is voor je reputatie (gebruikers die iemand zoeken voor klusjes weten dat je heel goed forums kan aanpassen) is er ook een prijs te verdienen! Een jaar lang gratis hosting met domeinnaam gesponserd door Traffichosting! En verder wordt je natuurlijk de Modkampioen van de Benelux, een hele bijzondere titel natuurlijk!

Zijn er verder nog spelregels?
Ja, dat zijn:
- Alleen forums met de subSilver stijl zijn toegestaan.
- Forums zonder de Hacks List mod van Nivisec of de Mods Database MOD van Stefan worden niet beoordeeld.
- EasyMod en/of Premods zijn niet toegestaan.
- Alleen forums die gestart zijn nadat deze aankondiging gepost is, mogen meedoen.
- Alleen volledige forums die binnen zijn op 30 juni of eerder worden in de beoordeling meegenomen. De rest is te laat. We beoordelen het wel, maar komt niet in de uiteindelijke uitslag te staan, en maakt dus ook geen kans op de prijs.
Je kan een betere score halen door aan te geven waarom je juist deze mods hebt geinstalleerd, maar dat is niet verplicht.

Ik wil een betaalde mod gebruiken, kan dat?
Dat is toegestaan, maar met de inzending van je forum overtreed je dan waarschijnlijk de licentie van die mod. Mocht je dat niet tegenhouden, dan garanderen wij dat wij alle bestanden na het jureren vernietigd zullen worden door een fileshredder (7x overschrijven door nullen) zodat de licentieovertreding ongedaan wordt gemaakt.

Wie is die jury dan wel niet?
- Bee
- Paul
- Nymphy
Deze gebruikers zullen een zo objectief juryoordeel geven.

Ik weet genoeg! Hoe kan ik mij inschrijven?
Stuur een PB naar Bee, Paul of Nymphy. Vermeld even in je berichtje dat je meedoet, en indien mogelijk een link naar de plek waar je het forum aan het ontwikkellen bent en de gegevens van een adminaccount zodat de jury in de tussentijd eens kan inloggen.
Het is niet mogelijk voor ons om thuisservers te controleren, we hebben dat dus liever niet, maar het is wel toegestaan.

We hopen op veel inschrijvingen en wensen je veel plezier bij het modden.

Plaats reactie