phpBB.nl is verhuisd

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

phpBB.nl is verhuisd

Bericht door Carlo Claessen » 05 mar 2006, 18:43

Graag willen wij mededelen dat phpbb.nl gaat verhuizen. Het adres blijft hetzelfde, maar we komen op een nieuwe server. Details hierover komen later. Het gevolg hiervan is echter, dat er 1-2 dagen een melding komt over dat de site niet beschikbaar is.

Aangezien we geen berichten willen van: "Dat heb ik al gepost en gevraagd op de site, maar ik kan het bericht niet meer vinden", hebben we besloten dat de site tijdens de periode volledig op slot gaat.

Vanaf het moment van sluiting gaat de database zo snel mogelijk over naar de nieuwe server. Totdat de nieuwe locatie bereikbaar is kan je op http://www.phpbb.com support vragen, dit is echter wel Engelstalig. Excusus voor dit tijdelijke ongemak.

Voor verder verloop: Volg dit onderwerp en let op je e-mail. Wanneer je een dergelijke e-mail niet goed ontvangt dien je @phpbb.nl als veilig domein in te stellen (dergelijke mailings zijn een uitzondering)

Met vriendelijke groet, het phpBB.nl team
Laatst gewijzigd door Carlo Claessen op 08 mar 2006, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Bericht door Carlo Claessen » 08 mar 2006, 14:56

Vanmiddag is de site verhuisd en is alles weer goed gezet, mocht je nog een fout ontdekken, stuur dan even een privé berichtje naar mij.

Voor sommige mensen kan het wat langer duren voordat ze weer op phpbb.nl terecht komen, ik zie al heel veel gebruikers weer terug dus de DNS omzettingen gaat gelukkig een stuk sneller dan voorheen.

Met vriendelijke groet,

Team phpBB.nl
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Gebruikersavatar
Carlo Claessen
Berichten: 1280
Lid geworden op: 02 jul 2005, 14:05

Bericht door Carlo Claessen » 08 mar 2006, 23:19

Bij iedereen is het tijdsformaat aangepast, indien je een eigen formaat gebruikte kan je dit in je profiel weer terugzetten.
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien

Plaats reactie