Vacatures op phpBB.nl

Nieuws van en over phpBB(.nl) Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bee
Berichten: 13403
Lid geworden op: 29 aug 2004, 10:30

Vacatures op phpBB.nl

Bericht door Bee » 01 okt 2005, 21:44

Voor de themagroep zijn er geen mensen meer nodig

Hoi Hoi iedereen,

Voor het geschikt maken van een groot aantal templates voor phpBB 2.0.17 en latere versies, en het maken van Nederlandse knoppen voor sommige van deze templates, zijn we opzoek naar mensen die verstand hebben van phpBB templates, en mensen die goed kunnen werken met een grafisch programma zoals Photoshop, en bereid zijn om knoppen te maken.

Als je nu denkt, dat lijkt me leuk: Mooi zo! Je kan je opgeven door mij een PB te sturen! Er zal gekeken worden of je geschikt bent, en indien dit het geval is, zal je uitgenodigd worden om mee te doen! Ik ben zelf ook al wezen zoeken naar mensen die geschikt zijn hiervoor.

We zoeken ook mensen die zich graag bezig willen houden met het vertalen van de gebruiksaanwijzing en bestaande vertalingen nakijken of nieuwe maken. Deze is nooit 100% goed naar het nederlands vertaald en dus wordt het tijd dat dat gebeurt. Wil je je daarvoor opgeven, dat kan door WebSiteNet een pb te sturen.

Wacht niet te lang, geef je nu op!

//Edit @ 2/10 14:25
Gebruiksaanwijzing toegevoegd.


//Edit @ 11/11 21:27
We hebben geen gebruikers meer nodig voor de gebruiksaanwijzing.
... Maar ik modereer (nog) niet.

Nymphy
Berichten: 1504
Lid geworden op: 28 mar 2003, 18:00
Locatie: Grevenbicht

Bericht door Nymphy » 07 jul 2006, 16:11

We zoeken weer mensen voor in de vertaalgroep.

Op dit moment gaat het er voornamelijk om de Kennisbank te verbeteren, te updaten en daar waar nodig is te vertalen.
In de toekomst zullen we ook phpBB3 gaan vertalen, zowel de language pack als de gebruiksaanwijzing en alles wat erbij komt kijken.

Als je nu denkt, dat lijkt me leuk dan kan je opgeven door mij een PB te sturen! Er zal gekeken worden of je geschikt bent, en indien dit het geval is, zal je uitgenodigd worden om mee te doen!

Wacht niet te lang maar geef je snel op !!


09-07-2006 Edit: er zijn vanaf nu geen leden meer nodig voor de vertaalgroep, degene die interesse hebben getoond wil ik hierbij nogmaals bedanken!

Plaats reactie