Gevraagd: phpBB-ontwikkelaar (API)

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
JanJes
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2020, 17:52

Gevraagd: phpBB-ontwikkelaar (API)

Bericht door JanJes » 04 apr 2020, 08:25

Opdracht: Voor onze vereniging zijn we op zoek naar een phpBB-ontwikkelaar. Een bestaand forum (gebaseerd op phpBB) dient gekoppeld te worden middels een API aan een extern systeem, te weten: een nieuwe verenigingswebsite. Er is documentatie beschikbaar van deze API en de gewenste functionaliteit is goeddeels gespecificeerd. Mogelijk is een dergelijke koppeling voor phpBB al beschikbaar, maar mogelijk moet er iets op maat gebouwd worden. Dit ontwikkeling dient in samenspraak met de vereniging en de website-leverancier gemaakt / gerealiseerd te worden.

Vergoeding: Graag uurtarief en ervaring aangeven. De vergoeding is als volgt gedacht: de gewenste functionaliteit wordt gespecificeerd. Op basis van deze specificatie zal een offerte aan je gevraagd worden. Opdracht zal gegeven worden obv deze offerte.

Contact : jan@wereldfietser.nl

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Gevraagd: phpBB-ontwikkelaar (API)

Bericht door El torro » 04 apr 2020, 09:47

Over welke website software gaat het?

JanJes
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2020, 17:52

Re: Gevraagd: phpBB-ontwikkelaar (API)

Bericht door JanJes » 07 apr 2020, 12:25

De website is van Genkgo. Het huidige forum zal vanuit de Genkgo-omgeving ontsloten moeten worden waarde API voor nodig is. Is dit voldoende antwoord op je vraag?

Gebruikersavatar
El torro
Berichten: 4165
Lid geworden op: 02 sep 2014, 21:28
Locatie: In het zonnige zuiden
Contacteer:

Re: Gevraagd: phpBB-ontwikkelaar (API)

Bericht door El torro » 07 apr 2020, 12:37

Ik vrees voor jouw dat je niemand gaat vinden en als je iemand vind zal je dat een vermogen gaan kosten.
Persoonlijk zou ik een algemener gebruikt programma gebruiken zoals WP.
Al weet ik natuurlijk niet welke functies je allemaal wenst.

Plaats reactie