update auto forum versie 3.0.14 naar 3.2

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Easy rider
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2018, 14:09

update auto forum versie 3.0.14 naar 3.2

Bericht door Easy rider » 18 okt 2018, 14:21

Voor ons forum wat gaat over een bepaald type duitse auto moeten we een update doen van versie 3.0.14 naar 3.2, dit vanwege het feit dat onze provider aan het eind van het jaar over gaat van PHP 5.6 naar PHP 7.0

Gezien onze ICT man andere bezigheden heeft zijn we op zoek naar iemand die de update(s) voor ons kan verzorgen. E.e.a. kan tegen een redelijke vergoeding gebeuren. Wellicht kunnen we ook iets afspreken voor onderhoud aan het forum voor in de toekomst.

We hebben tijdens de oprichting van het forum in 2014 een eigen CSS gemaakt waardoor het forum er niet standaard meer uit ziet. Tevens hebben we een chat en nog wat kleine mod's geïnstalleerd.

Ik hoop dat hier iemand is die ons hiermee voor het eind van het jaar mee kan helpen.

Groeten, Easy rider.

Gebruikersavatar
Solidjeuh
Berichten: 681
Lid geworden op: 05 okt 2010, 06:28
Locatie: Aalst / Belgie
Contacteer:

Re: update auto forum versie 3.0.14 naar 3.2

Bericht door Solidjeuh » 19 okt 2018, 16:47

Mods zullen compleet verwijderd worden aangezien enkel de huidige "ITC man" weet wat en waar er dingen aangepast en toegevoegd zijn. Tegenwoordig worden mods ook niet meer gebruikt, maar zijn het allemaal extensies. css & styl upgraden van 3.0 naar 3.2 is volgens mij ook onbegonnen werk. Kan je beter vanaf 0 terug de standaard prosilver styl aanpassen. Er is veel te veel gewijzigd in al die jaren.. 3.0.14 is al meer dan 3 jaar oud dacht ik.
Forum voor NL Extensie vertalingen ---> https://www.solidjeuh.fun
----------------------------------------------------------------------------

Plaats reactie