Op zoek naar iemand die voor mij mijn forum kan inrichten en integreren in mijn website (tegen betaling)

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Salvamia
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017, 22:08

Op zoek naar iemand die voor mij mijn forum kan inrichten en integreren in mijn website (tegen betaling)

Bericht door Salvamia » 02 sep 2017, 22:31

Hallo,

Wie kan dit opzetje https://forumsupport.forum2go.nl/hairla ... rt-f1.html voor ons helemaal mooi en duidelijk inrichten?

Het is de bedoeling dat klanten van www.hairlace4men.nl elkander kunnen helpen met adviezen en hulp van ons product.
We willen een forum dat mooi geïntegreerd is in onze website en goed beveiligd is tegen hackers etc.

Ik wil zelf gaan bijhouden dat alles volgens de regels gaat en dat collega's niet gaan spammen.

Dit is het forum van onze collega in the USA zo mag het maar dan mooier kwa looks
http://forum.toplace.com/forumdisplay.php?fid=3

Wie o wie kan helpen??
Kan jij dat stuur dan een mailtje aub.

Met vriendelijke groeten,

Salvatore

Jim
Berichten: 3900
Lid geworden op: 21 feb 2007, 14:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Op zoek naar iemand die voor mij mijn forum kan inrichten en integreren in mijn website (tegen betaling)

Bericht door Jim » 03 sep 2017, 13:12

Ik heb je onderwerp verplaatst naar het Gevraagd forum, zou je nog even de onderstaande template in je post willen bijvoegen? :)
Opdracht:
Beloning/wederdienst:
Neem contact op via:

Daarbij wil ik nog even zeggen dat het forum waar je naar linkt gebruik maakt van extreem oude phpBB software, namelijk phpBB 2 waarvan de ondersteuning eigenlijk al in 2009 gestopt is.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

Plaats reactie