Nieuwe template + phpbb updaten

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
BrianGT
Berichten: 58
Lid geworden op: 07 jun 2012, 15:27

Nieuwe template + phpbb updaten

Bericht door BrianGT » 23 dec 2015, 18:48

Opdracht: Forum updaten van 3.0.10 naar 3.0.14, nieuwe template er voor maken + de banner roulatie module weer installeren
Beloning/wederdienst: 250 euro op factuur
Neem contact op via: brian@gt-events.nl

Ik beheer een auto forum, maar deze moet echt eens geupdate worden. Ik heb er zelf de tijd niet voor en om eerlijk te zijn ben ik bang dat ik tegen zaken aan ga lopen waar ik zelf niet uit kom. Ik maak zelf websites, maar PHPBB is net niet helemaal mijn ding. Ik werk er zelf te weinig mee.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Nieuwe template + phpbb updaten

Bericht door David » 23 dec 2015, 19:19

Je mag natuurlijk doen wat jij zelf wilt, maar ik vind 250 euro wel een beetje veel voor deze werkzaamheden. Je forum laten updaten kan gratis, door het service team, als je banner roulatie module een modificatie is dan doet het service team dat ook gratis. Jij stijl updaten kan ook gratis. Een nieuwe stijl maken is geen taak van het service team, daar zou je dus wel iemand voor moeten vinden/inhuren.

Los daarvan, kan je je geld beter investeren in een 3.1.x stijl, of eigenlijk 3.2 stijl. Want de 3.0.x lijn gaat zeer binnenkort naar EOL (End of Life), ik zou in die versie dus niet teveel tijd en geld steken.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie