Hulp gezocht! QUICKSCOPE

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
QuickscopeNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2015, 08:47

Hulp gezocht! QUICKSCOPE

Bericht door QuickscopeNL » 23 apr 2015, 08:56

Beste,

Ik ben opzoek naar iemand die voor mij het 'Multi rang' mod kan toevoegen

Daarnaast heb ik nog een vraag: is het mogelijk om bezoekers via hun Facebook of twitter te laten inloggen op mijn forum? Zo ja, kun jij dit ook installeren?

Ik bied de gene die mij helpt ook wat leuks aan. Ik bied mijn gekochte marina theme aan. Die bestaat uit zes verschillende kleuren. En ik heb eventueel ook wel een geld bedrag beschikbaar.

* Mocht ik niet snel reageren dan ben ik aan het werk.

Hopelijk kan iemand mij helpen met http://www.quickscope.nl om deze twee functies toevoegen aan de site.

De website is nog niet officieel van start.


Groeten,
Anthony
Laatst gewijzigd door QuickscopeNL op 23 apr 2015, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Hulp gezocht! QUICKSCOPE

Bericht door David » 23 apr 2015, 09:16

Ik heb je onderwerp verplaatst naar het daarvoor bestemde forumonderdeel, 3.0 Modificaties naar Gevraagd.
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie