Nieuw logo voor forum ontwerpen. Wie?

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gebruikersavatar
nl1sms
Berichten: 822
Lid geworden op: 12 mei 2005, 16:11
Locatie: Zaanstad

Nieuw logo voor forum ontwerpen. Wie?

Bericht door nl1sms » 08 jun 2014, 10:45

Hoi allemaal,

Ik ben de beheerder van het forum http://www.overmatigzweten.nl (mensen die last hebben van hyperhidrosis).

Zoals jullie kunnen zien heb ik een prachtig logo bovenaan mijn forum, in 2005 gemaakt door het oude mysty.nl design.
Dat is nu net het probleem, na 9 jaar wil ik eigenlijk een ander logo bovenaan mijn forum. Zelf kan ik het niet dus besteed ik het graag uit aan mensen die er echt goed in zijn.

Wie van jullie is in staat om een prachtig logo (922 bij 200 pixels) te maken die het huidige logo overtreft?
Uiteraard mag je naam of url in het logo staan. Mijn forum heeft gemiddeld 600.000 + hits in de maand, dus het is geen kleine jongen.

Eeuwige roem voor degene die iets moois kan maken. Bij voorkeur met blauwtinten omdat de rest van het forum ook blauw is.

Reacties svp hier of naar overmatigzweten@hotmail.com

Alvast bedankt.

Plaats reactie