Logo voor Forum

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
GerC
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jan 2013, 18:31

Logo voor Forum

Bericht door GerC » 19 apr 2013, 21:46

Opdracht: Hulp bij creëren forumlogo.
Beloning/wederdienst: € 10,- (??)
Neem contact op via: PB

Ik zou graag een forumbreed logo willen ontwerpen voor mijn nieuwe Forum dat volledig gericht is op Horror-boeken en schrijvers, (m'n wens is het een soort complete 'database' te laten worden met daarin alle horror-boeken te vinden die ooit geschreven en gepubliceerd zijn), - uiteraard bedoeld voor de vele lezers en fans van het genre; om te discussiëren, recensies en aanraders te delen, eigen werk te promoten, enz. enz.

In het logo zou ik graag een paar griezelige afbeeldingen van Horror, of delen van covers van horror-boeken willen verwerken, om meteen een goeie, griezelige sfeer van de site weer te geven, en met in het midden de titel van het forum de site: "The Horror Library".

http://www.thehorrorlibrary.com/index.php

(Dit is nog niet de definitieve stijl; ben nog aan het twijlf felen tussen een paar en wil wellicht wat aanpassingen doorvoeren.)

Zou iemand mij hier bij willen helpen? - Alvast bedankt! :)

GerC
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jan 2013, 18:31

Re: Logo voor Forum

Bericht door GerC » 22 apr 2013, 01:41

Niemand...? :|

Of wordt verwacht dat mijn beloning wat hoger is...? (Zelf heb ik niet veel geld, ben al 'n half jaar werkloos, en weet niet precies hoeveel tijd en werk zo'n logo maken in beslag gaat nemen.)

simon22
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 apr 2013, 16:34

Re: Logo voor Forum

Bericht door simon22 » 23 apr 2013, 06:18

GerC schreef:Opdracht: Hulp bij creëren forumlogo.
Beloning/wederdienst: € 10,- (??)
Neem contact op via: PB

Ik zou graag een forumbreed logo willen ontwerpen voor mijn nieuwe Forum dat volledig gericht is op Horror-boeken en schrijvers, (m'n wens is het een soort complete 'database' te laten worden met daarin alle horror-boeken te vinden die ooit geschreven en gepubliceerd zijn), - uiteraard bedoeld voor de vele lezers en fans van het genre; om te discussiëren, recensies en aanraders te delen, eigen werk te promoten, enz. enz.

In het logo zou ik graag een paar griezelige afbeeldingen van Horror, of delen van covers van horror-boeken willen verwerken, om meteen een goeie, griezelige sfeer van de site weer te geven, en met in het midden de titel van het forum de site: "The Horror Library".

http://www.thehorrorlibrary.com/index.php

(Dit is nog niet de definitieve stijl; ben nog aan het twijlf felen tussen een paar en wil wellicht wat aanpassingen doorvoeren.)



ik wil je wel helpen

ik heb dan een paar info dingen nodig:

naam voor logo:
en een paar linken voor de covers van die boeken


gr protected

Zou iemand mij hier bij willen helpen? - Alvast bedankt! :)

-Nathan-
Berichten: 80
Lid geworden op: 07 jun 2013, 22:15

Re: Logo voor Forum

Bericht door -Nathan- » 14 jun 2013, 23:43

Ik wil wel wat proberen, is het nog nodig? Anders doe ik het voor niks ;).

Plaats reactie