theme aanpassen van versie 3.08 naar 3.12

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
sandra
Berichten: 122
Lid geworden op: 25 mei 2003, 12:55
Contacteer:

theme aanpassen van versie 3.08 naar 3.12

Bericht door sandra » 20 mar 2013, 07:57

Opdracht: Mijn forum draait op versie 3.12 en ik heb door iemand theme laten aanpassen naar mijn huisstijl. Zij koos voor achik, aangepast, en die heb ik toegepast op mijn forum. Vervolgens kom ik erachter dat er aantal onderdelen niet werken, bv klikken op emoticon, zie geen knop 'bericht wijzigen', etc. Ik heb helaas nog niets van haar gehoord maar via google kwam ik erachter dat achik voor versie 3.0.8 bedoeld is.

Ik kan de aangepaste theme laten downloaden waarna je die kan aanpassen zodat het onder 3.12 werkt.
Beloning/wederdienst:in overleg
Neem contact op via: email sandrabouw at gmail.com

Gebruikersavatar
David
Berichten: 5093
Lid geworden op: 15 jan 2007, 22:00
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contacteer:

Re: theme aanpassen van versie 3.08 naar 3.12

Bericht door David » 20 mar 2013, 10:59

Ik denk niet dat jouw forum versie 3.12 is of 3.0.12, deze versie bestaat namelijk nog niet ;) Wat mij verder opvalt is dat jouw stijl Prosilver versie 3.0.6 aangeeft behalve styles/prosilver/template/template.cfg daar staat 3.0.11. Als je de automatische update gebruikt om je forum bij te werken(updaten) dan zou de stijl prosilver ook bijgewerkt moeten zijn. Ik kan vanaf hier verder niet zo goed verklaren waarom dit zo is! Wilde jou er alleen even op attenderen ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Plaats reactie