Gezocht: forumbeheerder

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
yaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2013, 19:26

Gezocht: forumbeheerder

Bericht door yaro » 24 jan 2013, 14:27

  • Adres van je forum: http://http://www.rabbitsworld.nl/
    Event. modificaties op je forum:?
    Wanneer ontstond het probleem?/
    phpBB versie: Bij mij onbekent


    Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
    Wat is het probleem?
Hallo

Wij zoeken iemand die ons forum wil bij gaan houden. Diegene die het nu doet, stopt er namelijk mee en wij, vriendin en ik, hebben er zelf geen verstand van. Dus als hij stopt kunnen wij ook stoppen.
Weet niet of iemand hier ons kan helpen zodat wij door kunnen gaan in wat we leuk vinden om te doen.

Forum is ook niet up to date.

Hopelijk hoor ik snel van jullie

Groetjes

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: Hulp nodig

Bericht door PhilipvD » 24 jan 2013, 16:05

Beste yaro,

Welkom op phpBB.nl. Ik verplaats je verzoek naar het Gevraagd forum, dat forum is bedoeld voor dit soort berichten. Normaal gesproken heb je minimaal vijf berichten nodig om daar een onderwerp te kunnen openen, bij deze een uitzondering.
Om je bericht wat meer duidelijkheid te geven vraag ik je om de volgende template in te vullen en in je bericht te plaatsen via de knop 'Wijzig'.
Opdracht:
Beloning/wederdienst:
Neem contact op via:
Bedankt.
Verplaatst van 3.0 support
- PhilipvD

Plaats reactie