Gezocht: Iemand die ene logo maakt

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
Gebruikersavatar
Skere
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 aug 2012, 18:07
Locatie: België

Gezocht: Iemand die ene logo maakt

Bericht door Skere » 06 dec 2012, 19:11

Opdracht:Logo van een bedrijf maken
Neem contact op via: mail: kickin.tv@gmail.com of via PB

Hallo,

We zoeken iemand die een leuk logo kan maken voor Kick'in Pictures,een beginnend bedrijf dat zich weg wil maken naar de televisie met grappige filmpjes en binnenkort ook series.
Het logo ziet er momenteel zo uit

Afbeelding

In de start van het bedrijf is deze zo in vite gemaakt,maar nu hadden ze graag een compacter en moderner logo gehad dat er beter uitziet.
De tekst die in het logo moet komen te staan is simpelweg KICKIN.TV met een __________________ eronder en onder die streep Kick'in Pictures Television Company.
Het moet ook een beetje een humoristische trek hebben,we zouden graag de weg opgaan zoals Dickhouse Entertainment met de regenboog als logo.
Dus simpel,leuk mooi en compact.
Alvast bedankt namens het team :)

Gebruikersavatar
Paul
Beheerder
Beheerder
Berichten: 20297
Lid geworden op: 23 okt 2003, 11:38
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gezocht: Iemand die ene logo maakt

Bericht door Paul » 07 dec 2012, 08:33

Wat is je budget, je snapt natuurlijk wel dat je dit niet gratis krijgt, als jij er geld mee gaat verdienen.

Gebruikersavatar
Skere
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 aug 2012, 18:07
Locatie: België

Re: Gezocht: Iemand die ene logo maakt

Bericht door Skere » 07 dec 2012, 17:18

O toch wel,ik heb reeds iemand gevonden uit mijn vriendenkring die dit wil doen en kan het mooi maken hoor.
En omdat ik dit soort persoon heb gevonden sluit ik dit topic.

Gesloten