Gezocht mede admin

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
Gebruikersavatar
Skere
Berichten: 72
Lid geworden op: 22 aug 2012, 18:07
Locatie: België

Gezocht mede admin

Bericht door Skere » 27 nov 2012, 19:06

Opdracht: Mee beheren van het forum + soms wat zaken op de server in orde maken/installeren/wijzigen/herstellen...
Beloning/wederdienst: Een leuke samenwerking en een groeiende community (geen €)
Neem contact op via: PB

Hoi,

Ik zoek iemand die zin en tijd heeft die mee wil het forum beheren en op de server soms wat dingen herstellen,aanpassen,installeren,verwijderen,enzovoort.
Vooral een betrouwbaar iemand die niks ergs het forum aandoet.
Je bent ook gemotiveerd,geinteresseerd en op de hoogte van de categorie die mijn forum betrekt.Je moet ook weten hoe een forum werkt en een server werkt.Je moet dus de nodige ervaring hebben zodanig dat het forum mooi gerund blijft.(Het is een gratis server...)

Dit is niet tijdelijk,maar voor een langere periode.
Helaas geen beloning in €,maar wel een leuk team die samen in overleg het forum runt.

Mocht je meer info willen,stuur dan een PB naar mij of contacteer me via mijn forum.
Op een leuke samenwerking alvast.

http://westflandersgaming.site40.net/index.php

Gesloten