Wie kan voor mij updaten van 3.0.8. naar 3.0.10?

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Wilco
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 jul 2005, 21:46
Locatie: Brakel
Contacteer:

Wie kan voor mij updaten van 3.0.8. naar 3.0.10?

Bericht door Wilco » 08 mar 2012, 22:31

Opdracht: Een forum updaten van 3.0.8. naar 3.0.10, forum is nagenoeg standaard met alleen 3 mods en wat lay-out wijzigingen
Beloning/wederdienst:In overleg is geen probleem
Neem contact op via: PB of mail

Wij zoeken voor ons forum iemand die het forum wil updaten van 3.0.8. naar 3.0.10, alle uren worden vergoed, is geen probleem. Wel is het geen standaard forum, maar hebben we 3 mods geïnstalleerd en zijn er wat lay-out wijzigingen aangebracht. Daarnaast willen we graag diegene die dit kan ook vragen om voor ons de updates bij te gaan houden en dit als een soort "onderhoud" te doen.

Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 1684
Lid geworden op: 06 nov 2007, 17:22
Locatie: Brabants schoon
Contacteer:

Re: Wie kan voor mij updaten van 3.0.8. naar 3.0.10?

Bericht door Kevin » 05 apr 2012, 06:32

Word afgehandeld.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie