phpbb3 integreren in eigen website-layout

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
KR1275
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 feb 2007, 12:10
Locatie: Den Haag
Contacteer:

phpbb3 integreren in eigen website-layout

Bericht door KR1275 » 19 mei 2011, 22:09

Huidige phpBB versie: 3.0.8
Adres van je forum: http://www.massto.nl/overig/forum.html

Ik ben bezig met vernieuwing van mijn website en wil daarin een forum opnemen. Nu was ik versie phpbb2 gewend en daarin was het een klein kunstje om de header en footer aan te passen. In phpbb3 wil het maar niet lukken. De layout van de pagina is zoals in bovenstaande link. De breedte van het forum moet overeenkomen met de paarse kop en het forum dient daar recht onder te komen (en niet middels iframe). Wie kan me helpen met een stappenplan? Graag zo gedetailleerd mogelijk, heb wel enig kennis, maar veel gaat om bij boven de pet. Het forum is gestald onder http://www.massto.nl/forum/index.php.

1000 maal dank!


(ik heb trouwens heel veel gegoogled, maar kon nergens een duidelijk antwoord vinden)

Gebruikersavatar
PhilipvD
Berichten: 1690
Lid geworden op: 23 feb 2008, 20:06

Re: phpbb3 integreren in eigen website-layout

Bericht door PhilipvD » 20 mei 2011, 13:01

Het service team is niet bedoeld voor dit soort taken. Daarom verplaats ik je topic naar Gevraagd, daar kunnen alle leden je hulp aanbieden.
Verplaatst van Service
- PhilipvD

Plaats reactie