Hulp gezocht om forum in orde te krijgen

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
eLMO
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2010, 19:57

Hulp gezocht om forum in orde te krijgen

Bericht door eLMO » 16 jan 2011, 13:34

  • Adres van je forum: http://www.muziekquizzen.be/phpbb3
    phpBB versie:3.0.3

    Ik zoek iemand die mijn forum eens op punt wil zetten tegen een kleine vergoeding. Momenteel kunnen gebruikers niet inloggen omdat de captcha's niet zichtbaar zijn, niet alle smilies werken, in het beheerdspaneel krijg ik wat error's, ... . Dit alles is begonnen na een update van 3.0.3 naar 3.0.8 waarbij ik blijkbaar iets verkeerd heb gedaan.

    Heb je enkele uurtjes tijd om mij hierbij te helpen, geef een seintje met je vraagprijs. Alvast bedankt.

    Opm.: Voorlopig iemand gevonden die wil helpen. Indien het niet in orde zou komen, plaats ik wel een nieuw berichtje (in het juiste forum ;-) )
Laatst gewijzigd door Derky op 16 jan 2011, 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst van support

viresh75
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 jan 2008, 18:47
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hulp gezocht om forum in orde te krijgen

Bericht door viresh75 » 20 jan 2011, 19:37

Deze opdracht is voltooid door mij.

Gesloten