Foto + tekst op voorpagina

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Bramster
Berichten: 137
Lid geworden op: 15 dec 2004, 22:01

Foto + tekst op voorpagina

Bericht door Bramster » 03 nov 2010, 09:10

Hallo Allemaal,

Ik wil het volgende laten uitvoeren op ons niet commerciele forum:

Ergens in het ACP voert men het volgende in:
-A- url van een afbeelding die ergens naar het forum is geupload
-B- tekst
-C- url van een draad in het forum

Vervolgens wordt automatisch op de voorpagina de foto (A) geplaatst (waarbij de foto wordt omgezet in een kleiner aantal kb en aangepast naar een bepaalde height). Bij de foto staat de tekst (B) en als men op de tekst/foto klikt gaat men naar de draad (C).

De layout van de tabel rond de foto en de tekst zou in lijn moeten zijn met de rest van de voorpagina. De tabel krijgt een titel in de trant van "foto van de week". Deze titel moet zich aanpassen adv de taalinstellingen (forum gebruik NL en UK).

Deze foto is alleen op de voorpagina zichtbaar en dus niet op de andere pagina's van het forum.

Vergoeding:

Daar komen we vast wel uit.

Via deze draad of via een PB ben ik te bereiken

Plaats reactie