CSS wizard gezocht voor aanpassen style forum

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
webants
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 jan 2008, 10:26

CSS wizard gezocht voor aanpassen style forum

Bericht door webants » 19 okt 2010, 13:45

leuke titel haha maar wel duidelijk lijkt mij

hoi.. ik zoek een CSS wizzard die mij wil helpen met mijn forum www.jaguarforum.nl

De huidige style is een sub-silver style die ik zelf iets aangepast heb..

Onlangs is ons logo door een professioneel reclame bedrijf in een nieuw jasje gestoken (jaguarkop met tekst linksboven).

Nu steekt de website erg af omdat het toch een phpbb style blijft, is er een css guru die denkt hejjj leuk een uitdaging.. en denkt ik wil wel helpen!! De style mag helemaal veranderd worden, het logo is leidend en het zou een duidelijk, overzichtelijke, opvallende en professionele forum omgeving moeten gaan worden ipv een aangepast phpbb forum ehum haha Het JaguarForum heeft deze identiteit upgrade hard nodig..

Misschien ook leuk voor een referentie op je CV?

Natuurlijk kan ik ook wel iets geld doneren door middel van paypal en misschien wel iets meer wanneer het super gelukt is.. daar komen we denk ik wel uit..

Laat maar horen.. Ik zie jullie pb tegemoet..

Dennis

Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3639
Lid geworden op: 10 mei 2008, 21:22

Re: CSS wizard gezocht voor aanpassen style forum

Bericht door Jeroen » 19 okt 2010, 16:25

Dit topic past beter in het Gevraagd forum.
Verplaatst van 3.0 Stijlen
- Jeroen
Copyright ontbreekt, gesloten
- Derky

Gesloten