Betaalde hulp met Forum

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
Leechie

Betaalde hulp met Forum

Bericht door Leechie » 17 aug 2010, 04:32

Opdracht: Hulp met forum , update en template aanpassing
Beloning/wederdienst: €30
Neem contact op via: PB, e-mail

Ik heb een aantal helpdesk sites en nu ben ik op zoek naar iemand die mijn forum zou willen updaten en aan willen passen. Ik heb het forum een aantal jaar geleden, twee of zo, gemaakt.
Maar in al die tijd heb ik geen tijd gehad om het forum up to date te maken. Met als gevolg ontzettend veel spam enz enz.

Ik ben op zoek naar iemand die voor ons het forum wil aanpassen naar de meeste recente versie. Plus nog een aantal aanpassingen wil maken van andere helpdesksites naar het forum, en daar dan ook weer de topics bij wil maken.

Ik heb er zelf geen tijd voor om me te verdiepen in phpBB omdat ik dagelijks van vroeg tot laat bezig ben met mijn werkzaamheden voor de websites.

Voor vragen of aanmelding kan je natuurlijk mailen.

Alvast bedankt!! :)

Leechie

Re: Betaalde hulp met Forum

Bericht door Leechie » 21 aug 2010, 23:27

Iedereen even goed bedankt voor de reacties, maar ik ben inmiddels al geholpen via deze site.
Bedankt, dan gaat deze op slot
- Jeroen

Gesloten