Help bij het afmaken van forum 2x MOD en ICO

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
frans-e38

Help bij het afmaken van forum 2x MOD en ICO

Bericht door frans-e38 » 28 feb 2010, 16:18

Opdracht: 2 x MOD en ICO plaatje op adresbalk
Beloning/wederdienst: Wat de gene vraagt uurtarief >?
Neem contact op via: *knip* of bukviel@planet.nl

nou ik heb het zelf geprobeerd . maar kom er niet meer uit.. :oops:

dus ik zou graag willen vragen als u het kan doe tegen vergoeding . :)

http://www.bmw7forum.nl en 7forum.nl maar deze word door gelinkt

ik wil daar een 2 Mod hebben dat lukt me niet.

Mod 1 is dat de foto,s op de site die via een externe bron worden gebruikt de IMG manier Automatisch verkleint naar 800 x 600 of beter gezegd alles wat op de site komt mag niet groter zijn dan 800 x 600 dus wel groter dan Automatisch verkleinen ( ach je snapt me wel :roll: )

Mod 2 is ik wil als mensen een link in een topic plaatsen dat deze automatisch in een nieuwe Tabblad of window geopend word . :?

laatste wat is ik wil ik heb in de root een ICO staan ( plaatjes voor de adresbalk ) deze moet er ook nog worden geplaatst ..( gee idee hoe dat moet :cry: ) Ico heb al wel gemaakt.

graag zou ik willen weten als u dit kan en wat het zal kosten .. wat wel belangrijks is dat er nu niks meer verloren mag gaan op het forum gezien we al veel hebben verbouwt kwa topic met How to,s over auto,s .

ik hoor graag van u

mvg

Frans de Bukviel
*knip*
Laatst gewijzigd door Jim op 08 mar 2010, 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer uit topic verwijderd

Plaats reactie