Hoi,
Ik ben druk op zoek naar iemand die mij informatie kan geven of het mogelijk is om een "echt" forum op onze website te zetten. We gebruiken als CMS/software squarespace en die laat geen php toe op de host. Nu moeten we dus kijken naar een optie om het op een andere server te hosten en te embedden op onze eigen website.
Ik heb hier helaas geen verstand van en kan alle hulp die we kunnen krijgen heel goed gebruiken. Eventueel tegen passende vergoeding.
Als er interesse is om ons te helpen, hoor ik dat graag!
http://www.rentagrinder.nl
Phpbb op een squarespace site
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
-
Re: Phpbb op een squarespace site
misschien iemand die tips/tricks heeft of zich wilt aanbieden? Contact kan via email (maar die kan ik hier niet zomaar posten) of via skype: nl _ bas (zonder de spaties tussen _
alvast bedankt
alvast bedankt
Re: Phpbb op een squarespace site
Dit hoort in het gevraagd forum.

Verplaatst naar gevraagd
- PhilipvD