Huidige phpBB versie: 3.??
Adres van je forum: http://www.rookloos.nl/forum3/index.php
Servicetaak: Structurele hulp gevraagd door een PHPBB deskundige
Bijna 6 jaar geleden ben ik de website rookloos.nl begonnen. Dit om mensen te helpen bj het stoppen met roken.
Heel veel mensen maken/maakten er gebruik van; er zijn al meer dan 80.000 berichten geplaatst...
Ik heb in de afgelopen tijd een aantal keren gebruik gemaakt van jullie hulp bij upgrades en vastlopers.
Nu is het forum weer down omdat ik het forum naar een andere server heb verplaatst. Ik denk dat er een probleem
is met de MySql of PhP versie.
Het forum is nu al weken down omdat ik gewoon niet de tijd heb gehad om er in te duiken, en het probleem op te lossen.
Ik sta nu voor de beslissing om de website / forum te beeindigen. Het forum helpt veel mensen, het zou te zonde zijn dit te stoppen, maar het ontbreekt mij gewoon aan tijd en kennis.
Daarom wil ik aan jullie vragen:
is er niet iemand die mij als deskundige structureel kan helpen, bij upgrades, vastlopers af en toe kijken naar de werking ??
Er zijn genoeg moderators om het forum goed te laten draaien.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen......
Alvast bedankt Max
structurele hulp gevraagd
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.