Opdracht:
Ik ben op zoek naar iemand die af en toe eens wat onderhoud aan mijn forum kan verrichten. Denk hierbij aan updates en mods. Ook moet er nog een logo ontworpen worden en moet de banner worden aangepast. Ik heb het liefst langere tijd eenzelfde persoon die wat taken voor mij uitvoert. Dus heb jij zin om af en toe eens wat werk te verrichten aan mijn forum en heb jij veel verstand van phpbb en het installeren van mods/updates? Laat het maar weten en dan kunnen we het e.e.a. afspreken.
Beloning/wederdienst:
Nader overeen te komen.
Neem contact op via:
PB, e-mail
P.S. Ik ben tot en met zondag in Duitsland. Wanneer je contact opneemt kun je dus pas volgende week een reactie verwachten.
Onderhoud, updates en extra's
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
- FerrariChat_nu
- Contacteer: