Gezocht: oop/phpbb/tynemce php scripter

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

Gezocht: oop/phpbb/tynemce php scripter

Bericht door Emiel-vR » 15 jan 2009, 13:20

Opdracht:
Ik zoek iemand die een uitbreiding kan uitvoeren en bugfixes kan uitvoeren op een bestaand custom CMS.
Beloning/wederdienst:
€ mid-xxx,-
Neem contact op via:
Graag mij een pm/e-mail(emiel.apenstaartje.vanrossum.punt.biz) sturen of hieronder reageren met daarin een motivatie waarom jij deze klus zou kunnen klaren. Ik zal dan de mensen waar ik een goed gevoel bij heb een zeer uitgebreid document sturen, met daarin een beschrijving wat er moet gebeuren en als bijlagen een beschrijving van het cms, enkele code stukken uit het cms. Op basis hiervan kan men dan een goede offerte/prijs maken.

Soort werkzaamheden:
PHP Programmeren met daarbij de volgende specifieke aspecten:
Objectgeoriënteerd
TinyMCE
phpBB3
Javascript


Omschrijving van de werkzaamheden:
Het gaat om een zeer uitgebreide update van het custom CMS van brandpreventieforum.nl, hierbij moeten een aantal bugs worden opgelost en een paar nieuwe functies worden toegevoegd.

Deadline:
In overleg te bepalen

BTW-nummer verplicht:
nee

Plaats reactie