phpBB2: aanpassing forum watch mod.

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
volgensbartjes.nl
Berichten: 66
Lid geworden op: 06 apr 2007, 16:38
Locatie: Wognum
Contacteer:

phpBB2: aanpassing forum watch mod.

Bericht door volgensbartjes.nl » 21 okt 2008, 12:43

Opdracht: aanpassen van forum watch
Beloning/wederdienst: alvast bedankt namens de vereniging ;) (sorry, kan er niets voor geven)
Neem contact op via: pb, email, msn, replay

hoi,
Ik heb een tijd geleden een forum watch uitbreiding gebruikt om mijn forum. ook heb ik daar al wat aan aangepast. nu krijg ik het echter niet voor elkaar om het bericht wat iemand heeft geplaatst, mee te nemen in de email die verstuurd wordt. ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen. contact per msn lijkt me het makkelijkst? maar hier reageren kan natuurlijk ook
alvast heel erg bedankt,
Bart

edit: ik heb eens gekeken, maar het lukt me wél in de notificatie mail als er een reactie geplaatst wordt. als ik het zelfde doe met de mail dat er een nieuw topic is geopend, werkt het niet. ik denk dat de waarde $message op de verkeerde plek opgeroepen wordt...

edit 2: ik heb hem inmiddels helemaal werkend gekregen... topic mag gesloten worden.

Plaats reactie