Is het mogelijk om bijvoorbeeld een mp3 tje op de achtergrond te laten draaien op het forum?
Ik hoor graag.
Groet,
Rob
muziek op achtergrond
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: muziek op achtergrond
Dit is tot een bepaalde hoogte mogelijk. Via een pop-up zou het kunnen, of anders een iFrame... phpBB3 werkt alleen niet zo betrouwbaar bij die laatste optie.
Ik heb dit verplaatst naar gevraagd, het Service Team doet dit soort dingen niet. Ze installeren mods die op phpBB.com staan en installeren fora. ^^ Voor dit soort "op maat gemaakte modificaties" doen ze helaas niet. In Gevraagd wel, een nadeel...ze zullen er misschien iets voor terug willen zien. Ik kan het ook naar Support verhuizen, moet je het wel even melden. ^^
Ik heb dit verplaatst naar gevraagd, het Service Team doet dit soort dingen niet. Ze installeren mods die op phpBB.com staan en installeren fora. ^^ Voor dit soort "op maat gemaakte modificaties" doen ze helaas niet. In Gevraagd wel, een nadeel...ze zullen er misschien iets voor terug willen zien. Ik kan het ook naar Support verhuizen, moet je het wel even melden. ^^
Verplaatst van phpBB.nl Service naar Gevraagd
- Lucas
kan wel...
1)www.leejoo.nl zoek daar bij music naar code voor mp3 muziek
2) log in in de database
3)zet je mp3 bestand in de hoofdmap van je forum
4)open microsoft frontpage
5)plak het script van leejoo.nl bij de optie html in je forum
6) wijzig de bestandsnaam bestandsnaam.mp3 in de naam van het muziek bestand dat je hebt gekozen
7)tijd voor een speciale portaal te importeren : phpBB3 Portal XL 5.0
8)installeer hem (zie pagina waar downloaden)
9) ga naar beheerderspaneel
10)ga naar de tabel portal (naast systeem) staat hij er niet? schakel dan bij systzem de portaal in.
11)ga naar manage index blocks
12)doe "add block"
13) kies vanonder voor het type blank_custom_block.html
14) kopier de code die je had bijgewerkt in microsoft frontpage en plak hem in het tekstvak van de add a block dat je zonet deed...
15)bevestig (zorg dat hij gecentreerd staat)
16) lets start the music en je hebt er ineens een portaal bij en nog vele meer
1)www.leejoo.nl zoek daar bij music naar code voor mp3 muziek
2) log in in de database
3)zet je mp3 bestand in de hoofdmap van je forum
4)open microsoft frontpage
5)plak het script van leejoo.nl bij de optie html in je forum
6) wijzig de bestandsnaam bestandsnaam.mp3 in de naam van het muziek bestand dat je hebt gekozen
7)tijd voor een speciale portaal te importeren : phpBB3 Portal XL 5.0
8)installeer hem (zie pagina waar downloaden)
9) ga naar beheerderspaneel
10)ga naar de tabel portal (naast systeem) staat hij er niet? schakel dan bij systzem de portaal in.
11)ga naar manage index blocks
12)doe "add block"
13) kies vanonder voor het type blank_custom_block.html
14) kopier de code die je had bijgewerkt in microsoft frontpage en plak hem in het tekstvak van de add a block dat je zonet deed...
15)bevestig (zorg dat hij gecentreerd staat)
16) lets start the music en je hebt er ineens een portaal bij en nog vele meer

- Gamemaniak
- Contacteer:
Vraagt hij om een portal
? En je mag dan wel op ieder pagina muziek kunnen zetten, als je wilt dat die muziek doorspeelt en dus niet telkens opnieuw begint als je een andere pagina bezoekt. Dan zou ik toch zeker voor de oplossing van Lucas gaan 

Off-topic na dit bericht verwijderd.
- Bee