Team Leden Gezocht voor Gamerz-Nation

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
emrulez
Berichten: 631
Lid geworden op: 06 dec 2005, 09:01
Contacteer:

Team Leden Gezocht voor Gamerz-Nation

Bericht door emrulez » 06 mei 2008, 13:03

Inleiding:
De website is dus een game site. Momenteel heb ik 2 moderators en 1 admin Plus 1 GFX designer.
De site begint langzamerhand te draaien.
Een van de redenen dat ik meer mensen zoek is dat ik over twee weken examen ga doen en ik de laatste tijd niet veel tijd heb na het examen ga ik ook nog is op vakantie.

Wat zoek ik:
Moderators: Zorgen dat alles volgens de regels gaat dus - spam verwijderen gebruikers waarschuwen etc
GFX Medewerkers/Designers : Het grafische deel van het forum - banners maken - iconen - wallpapers etc.
Redacteurs: Schrijven van reviews en previews en andere artikelen bv Nieuws ( Het previewsen/reviewen op de site wordt niet alleen door redactuers gedaan ook normale gebrukers mogen dit)
Uploaders: Het uploaden van game-updates - Wallpapers - Screenshots en meer.

Beloning/wederdienst:
Momenteel is dit vrijwillig. Zodra de site echt goed loopt ga ik google ads nemen en het geld hiervan zal worden verdeeld!
Neem contact op via:
E-mail: helpdesk@gamerz-nation.nl of PB

EISEN: Ik heb geen strenge eisen.
Je moet het met plezier doen. ik wil geen mensen die een paar dagen komen en daarna nooit meer.

De website: http://www.gamerz-nation.nl

Alvast Bedankt
Afbeelding

Gebruikersavatar
Derky
Berichten: 4466
Lid geworden op: 07 apr 2005, 16:24
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Team Leden Gezocht voor Gamerz-Nation

Bericht door Derky » 20 mei 2008, 21:08

Géén chat/support in dit forum, alle overbodige reacties zijn verwijderd.

Plaats reactie