Custom mods en overige, goed betaald.

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

Custom mods en overige, goed betaald.

Bericht door Emiel-vR » 24 dec 2007, 21:53

Opdracht: Ik zoek iemand die een paar mods wil installeren, een template wil fixen (puur html/css werk) + 2 custom mods wil maken. De 2 custom mods zijn: 1. Een mod die zorgt dat je per subforum attachments wel of niet kan toestaan. 1. Een mod die zorgt dat in een bepaald subforum bij het openen van een topic een template verschijnt voor de openingspost (zoiets als hier op phpbb.nl)
Beloning/wederdienst: € 50,- (Hier valt over te discussieren)
Neem contact op via: PB of emielvenlo (at) gmail (punt) com

Het gaat om een 18+ forum, je moet even voor jezelf uitmaken of dit een probleem is.

Verder zoek ik een serieus en betrouwbaar persoon. Ik zal per definitie niemand onder de 16 inhuren, onder de 18 alleen met betrouwvbare referenties. En ik zal ook de tijd nemen te onderzoeken wat je kan en hoe betrouwbaar je bent. (Hoewel ik een paar betrouwbare en capabele mensen heb ontmoet op phpbb.nl, heb ik ook een paar echte prutsers ontmoet die zich voordoen als mensen die weten wat ze doen)

Gebruikersavatar
Tom V
Berichten: 2487
Lid geworden op: 24 jan 2006, 17:04
Locatie: Houtvenne (BE)
Contacteer:

Re: Custom mods en overige, goed betaald.

Bericht door Tom V » 25 dec 2007, 17:41

Je krijgt zo meteen PB ;)

Salomon
Berichten: 3878
Lid geworden op: 14 feb 2006, 16:15

Re: Custom mods en overige, goed betaald.

Bericht door Salomon » 26 dec 2007, 12:01

Een mod die zorgt dat je per subforum attachments wel of niet kan toestaan.
Dit is geregeld door permissies, dat kan dus sowieso al :)

Gebruikersavatar
Emiel-vR
Berichten: 75
Lid geworden op: 20 jan 2007, 15:56
Locatie: Venlo
Contacteer:

Re: Custom mods en overige, goed betaald.

Bericht door Emiel-vR » 26 dec 2007, 12:57

Salomon schreef:
Een mod die zorgt dat je per subforum attachments wel of niet kan toestaan.
Dit is geregeld door permissies, dat kan dus sowieso al :)
Je hebt gelijk, dark inca had me er ook al op geattendeerd. Verder had ik ook een mod gevonden voor een post template viewtopic.php?f=56&t=37942 en heb ik de andere mods zelf al toegepast. Dus alleen het template fix werk blijft over.

Vooralsnog vervalt deze advertentie, ik ga me even bezinnen over wat ik met de template doe.

Plaats reactie