Kleuren

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Kleuren

Bericht door JochemOnline » 24 jul 2007, 18:31

Wie kan mijn forum: http://www.jochemtew.nl/forum de SubSilver2 style veranderen als ong http://www.bokt.nl/forums ? alleen dan niet dezelfde exact blauwe tinten, maar wel net zoiets? aangezien de rest van de site ook blauw is

graag hier zeggen in het topic.

Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 1987
Lid geworden op: 30 mei 2006, 20:30
Locatie: De kelder van Dhr. J. Fritzl
Contacteer:

Re: Kleuren

Bericht door Jan » 24 jul 2007, 18:36

Gelieve vermelding te maken van een eventuele Beloning
Vriendelijke groet,
Jan
Gratis Forum - Gratis Blog - Blokart

JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Re: Kleuren

Bericht door JochemOnline » 24 jul 2007, 20:04

Link is no problem.. heb het hier ook niet over een complete verbouwing, puur wijziging van kleuren

Gebruikersavatar
Robin Huurman
Berichten: 542
Lid geworden op: 10 jun 2007, 16:48
Locatie: Steenbergen | Noord-Brabant

Re: Kleuren

Bericht door Robin Huurman » 24 jul 2007, 20:18

Wijziging van kleuren neemt ook behoorlijk wat tijd in beslag, dat is nu wat ik zo vervelend vind van sommige mensen, ze hebben geen idee hoe lang het kost om het kleurenshema te veranderen.

JochemOnline
Berichten: 364
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:52
Locatie: Delden (Overijssel)
Contacteer:

Re: Kleuren

Bericht door JochemOnline » 24 jul 2007, 20:32

ik zeg ook niety dat het weinig tijd in beslag neemt, ik zeg dat ik het niet heb over het compleet verbouwen van de template! ;) is toch heel wata nders dan: is zo gebeurd

Coen
Berichten: 5387
Lid geworden op: 03 aug 2004, 10:25

Re: Kleuren

Bericht door Coen » 24 jul 2007, 23:25

Laten we het hier gewoon vriendelijk houden, blijkbaar denken jullie hier compleet anders over. Laat elkaar in zijn/haar waarde en geef nuttige posts hier in dit forum en blijf anders weg!

Of het nu wél of geen moeite is, er word nu eenmaal om gevraagd en er is een bepaalde beloning voor uitgegeven. Doe je het daar niet voor, dan is dat jouw keuze, maar ga er dan niet over lopen mekkeren! :ugeek:

Plaats reactie