Verhuizen forum naar andere host

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.


Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
sammey_nl
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 feb 2021, 13:34

Verhuizen forum naar andere host

Bericht door sammey_nl » 19 dec 2022, 13:22

Opdracht:
Verhuizen forum van Strato naar Vimexx.

Hallo allemaal, ik heb momenteel een PHPBB forum (versie 3.3.3) draaien op webhost Strato. Destijds heb ik ge-upgrade van 3.3.2 naar 3.3.3 en heb sindsdien een foutmelding (ERROR_DEFAULT_CHARSET) in mijn CP (zie viewtopic.php?f=102&t=62226&p=472417&hi ... et#p472417).

Om problemen te voorkomen, en om straks weer veilig te kunnen upgraden, zou ik mijn forum graag verhuizen van Strato naar Vimexx. Ik ben opzoek naar iemand die mij daarbij kan helpen, uiteraard tegen vergoeding;

- Advies over hoe aanpakken, domein verhuizing, zo min mogelijk onbereikbaar zijn
- Zorgen dat het forum, zonder verlies van data, 1 op 1 overgezet wordt op de nieuwe webhost met zo min mogelijk hinder
- Upgraden naar de laatste versie
- Eventueel het instellen van automatische backups, ipv deze steeds met de hand moeten maken
- Verhuizing etc zal via mijn computer gedaan worden dmv schermovername

Ik zou de website graag ergens in januari of februari verhuisd willen hebben als dat kan.

Beloning/wederdienst: Vergoeding zal in overleg zijn, daar komen we overuit.
Neem contact op via: Stuur me gerust een PB indien je vragen hebt of je hulp wilt aanbieden.

Alvast bedankt!

Sam

Plaats reactie