phpbb3 in website layout

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
wazzyl

phpbb3 in website layout

Bericht door wazzyl » 19 okt 2009, 11:36

Opdracht: phpbb3 in mijn website template
Beloning/wederdienst: link naar je site, zodat mensen bij jou designs kunnen maken :) en admin level op de site ^^
Neem contact op via: wazzyl@hotmail.com

Geachte programmeur,

Mijn naam is Michael Gramberg en ik ben druk met mijn clan site, nu is het danige probleem dat ik eventjes moet wachten op de designer van de site zodat hij de buttons kan aanpassen, maar nu komt het als volgt. De layout van mijn banner is in 2 delen gesplitst in html en style.css. Nu wil ik het forum integreren in mijn site, maar helaas heb ik daar geen ervaring mee, ik wil mijn site en forum in 1 hebben zodat netjes over 1 komt :)
Helaas snappen veel mensen het niet maar ik doe even een korte uitleg met plaatjes, ik zoek dit ongeveer, iemand die dit wel kan.

hier even het voorbeeldje, klik op de link en je zult het zien wat ik bedoel, mijn banner is dus een banner.swf en in 2 delen gesplitst.
http://img17.imageshack.us/img17/4373/websitez.png

Als iemand me kan helpen dan graag.

Amnesia

Re: phpbb3 in website layout

Bericht door Amnesia » 05 jan 2010, 23:51

Probeer Joomla eens.
phpBB3 kan je integreren in Joomla.
Hierdoor hoeven gebruikers maar 1x in te loggen, en met de juiste bridge en/of templates heb je het geheel visueel ook mooi geïntegreerd.
Deze heb ik gemaakt: http://www.txg-gaming.nl

Ook clan site.

ecross

nog nodig?

Bericht door ecross » 06 jan 2010, 19:48

is er hier nog hulp nodig?
ik ben een vrij veel ervarging met website maken (al zeg ik het zelf)
maar niet zo met een phpbb forum maar dat lukt me als jij (U?) de plaatjes kan aanleveren,
daar ben ik namelijk minder goed in.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: phpbb3 in website layout

Bericht door Paul » 06 jan 2010, 19:49

Neem contact op via: wazzyl@hotmail.com
Verder, dit topic is van oktober, dus ik denk niet dat er nog hulp nodig is, dus maar een slotje. Mocht de TS alsnog hulp willen kan die een PM sturen om het topic te heropenen.

Gesloten