spoedje: portal + shout

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
*volcano*

spoedje: portal + shout

Bericht door *volcano* » 30 sep 2009, 12:39

Opdracht:

Er zit enige haast bij:

Ik zou graag een gebruiksvriendelijke niet al te zware en/of uitgebreide portal bij mijn forum willen.
Hierop moeten topics vanuit het nieuwsfora en evt announcements gekoppeld worden. (voor voorbeeld zie bokt.nl nieuwspagina)
Ik heb al eea gezocht en ben op deze http://www.phpbb3portal.com/ uitgekomen.
Op de betreffende portal heb je ook gallery-images onderaan staan, ik weet niet waaraan dit gekoppeld is en of dit automatisch ook bij de portal is inbegrepen, maar dat vind ik ook wel interessant.

Waar mijn users ook om zit te springen is een shoutbox, wanneer mogelijk op de portal en anders op de hoofdpagina van het forum zelf.
Nou zijn er heel veel(!) shouts te vinden, de vorige keer hadden we een Ajax shoutbox, die beviel prima. Ik kan echter geen recente versie vinden daar van.
Andere suggesties zijn ook welkom.

Het gaat om een nieuw forum, er zijn nog geen andere modificaties aan toegevoegd, aangepast of verwijderd.

Beloning/wederdienst: In overleg
Neem contact op via: pb of mail/msn faline.wolbers@gmail.com

*volcano*

Re: spoedje: portal + shout

Bericht door *volcano* » 06 okt 2009, 20:53

Ik heb inmiddels zelf de portal geinstalleerd, maar loop tegen een aantal problemen aan waardoor het niet werkt.
Wie o wie helpt ons zo snel mogelijk uit de brand?! :|

Plaats reactie