mod ontwikkelen

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
kristof1605

mod ontwikkelen

Bericht door kristof1605 » 10 sep 2009, 11:10

Opdracht:Mod ontwikkelen
Beloning/wederdienst:af te spreken
Neem contact op via:pm of mail

Ik wil graag een MOD voor phpBB3 laten maken die het volgende voor mij kan betekenen.
Het doel van de MOD is dat mensen zich kunnen inschrijven voor poker toernooien.

Ik wil via het beheerderspaneel datum's kunnen toevoegen zodat de gebruikers deze vervolgens kunnen selecteren in het inschrijfformulier.
En dat de inschrijvingen per datum worden gesorteerd in het beheerderspaneel. Dus dat ik per datum die ik heb toegevoegd kan zien wie er zich voor die datum heeft ingeschreven.

In totaal dus een inschrijfformulier met 'Naam', 'Plaats', 'E-Mail adres', Geboorte datum, en datum de voorronde . En vervolgens het systeem daarachter in het beheerderspaneel. Het zou geweldig zijn als dit gerealiseerd kon worden.kristof1605

PrivéberichtE-mail kristof1605

Plaats reactie