Ik ben op zoek naar iemand die webspell aan phpbb kan koppelen.
De reden is heel simpel: Het huidige forum van webspell is gewoon dramatisch en phpbb is heel aantrekkelijk.
Alleen heeft phpbb geen modificaties voor warresults, teamrosters e.d., anders was ik wel volledig naar phpbb over gestapt.
Niet alleen de login moet gekoppeld worden aan phpbb, maar dan uiteraard ook de profielen, gebruikersgroepen, rechten e.d.
Uiteraard wil ik hier wel wat geld voor neerleggen, maar ben ik wel opzoek naar iemand die zo lief is om dit voor een vriendenprijsje te doen.
Mocht er iemand een beter alternatief hebben, dan hoor ik dat ook graag!
Gegroet,
Ruben
Webspell aan phpbb koppelen
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
• Géén chat en géén support.
Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:
Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Re: Webspell aan phpbb koppelen
Voor betaalde klusjes :
De phpBB 3 'dingen' zijn namelijk niet altijd zo simpel gemaakt zoals ze bruikbaar zijn, waardoor integratie niet simpel is
.
svenn
Verplaatst nu.
psst Rapporteren
Om welk web-spel gaat het hier ? Rosters en tabellen kun je makkelijk toelaten in ieder bericht, namelijk door bbcode toe te voegen, overigens bestaan er tal van uitbreidingen/modificaties, die soortgelijke dingen toevoegen...
- Derky
De phpBB 3 'dingen' zijn namelijk niet altijd zo simpel gemaakt zoals ze bruikbaar zijn, waardoor integratie niet simpel is

svenn
gaat om de site www.dokgaming.nl
is gewoon de nieuwste webspell als het goed is
Maar wat bedoel je met rosters en tabellen ku nje makkelijk toelaten in ieder bericht?
Ik heb het over teamrosters, en wedstrijdresultaten
zie op onze site -> teams -> teamroster
zoiets wil ik hebben 
Groetjes,
Ruben

is gewoon de nieuwste webspell als het goed is

Maar wat bedoel je met rosters en tabellen ku nje makkelijk toelaten in ieder bericht?
Ik heb het over teamrosters, en wedstrijdresultaten

Groetjes,
Ruben
Niemand? 

Nog steeds op zoek naar een bridge tussen webspell en phpbb3