Hulp bij aanpassen forum

Plaats hier een onderwerp als je op zoek bent naar iemand die iets voor je kan betekenen, bijv. om een forum of extensie te installeren, een logo te ontwerpen of iets anders.
Forumregels
• Je moet minimaal 5 berichten hebben, probeer eerst een support te vragen.
• Geef zo duidelijk mogelijk aan wat je gedaan wilt krijgen en wat er tegenover staat.
Géén chat en géén support.

Gebruik bij voorkeur de onderstaande template:

Opdracht: Een logo voor mijn forum ontwerpen.
Beloning/wederdienst: € 30,-
Neem contact op via: PB, e-mail

Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Gesloten
iapcouse

Hulp bij aanpassen forum

Bericht door iapcouse » 20 feb 2009, 10:01

Opdracht: Forum aanpassen
Beloning/wederdienst: maak een offerte / prijsschatting
Neem contact op via: m.a.sant@amc.nl

Sinds kort heb ik een forum (www.iapcouserforum.com) opgezet voor gebruikers van een speciaal registratie systeem/software. DIt forum is dus bedoeld voor een zeer beperkte groep mensen (max 20). Ik heb niet veel ervaring met forums maken etc dus vandaar hierbij de oproep voor hulp. Wat we heel graag zouden willen is dat als iemand een bericht plaatst dat iedereen een mailtje krijgt dat er een bericht is geplaatst. Verder net zoals hierboven dat bij ieder bericht verplichte velden zijn die moeten worden ingevuld. Ook zou het handig zijn als er andere velden bij het profile komen te staan en dat die ook zichtbaar zijn.

Dit soort kleine aanpassingen moeten er gemaakt worden en ik heb geen idee hoe. Kan jij mij helpen? Maak een offerte en neem contact met mij op.

Groet,

Marije

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Hulp bij aanpassen forum

Bericht door Paul » 20 feb 2009, 14:04

Dubbel: viewtopic.php?f=62&t=49533 daar gaan we maar verder.

Gesloten